Kickboksen Den Haag is ook iets voor jou!

0
5

Bij sportschool Loosduinen kun je alle kanten op: je kunt er lessen volgen in verschillende vechtsporten of, als je dat fijner vindt, kun je er gebruik maken van de apparaten in de fitnesszaal. Vechtsporten hebben toch een beetje een naar imago, terwijl dat nergens voor nodig is. Ga je voor kickboksen Den Haag, dan hoef je echt niet bang te zijn dat je iedere les volkomen bont en blauw weer naar buiten stapt. Je oefent met kickboksen Den Haag niet alleen op elkaar. Je trapt en slaat ook tegen bokszakken en doet aan conditietraining. Kickboksen Den Haag is juist heel goed om je conditie weer op orde te brengen. Dat is wel nodig na een jaar zo goed als niet bewegen!

Kickboksen Den Haag doe je op je eigen niveau

Als je nog nooit tegen een bokszak hebt getrapt of geslagen, dan is het wel fijn als je daar rustig aan mee kunt beginnen. Het is namelijk verrassend zwaar om de bokszak op de juiste manier te kunnen raken. Je hebt hier speciale technieken voor nodig. Kickboksen Den Haag geeft je privé- of groepslessen op je eigen niveau. Zo kun je trainen in je eigen tempo en zul je jezelf niet overbelasten. Behalve het trappen en slaan tegen een bokszak hoort bij kickboksen Den Haaag ook het werken aan je conditie. Denk dan aan touwtje springen en opdrukken.

Lekker sporten is goed voor lijf en geest

Al kan het ook wel heel erg confronterend zijn. Maar je bent écht niet de enige die meer dan een jaar alleen maar op de bureaustoel en op de bank heeft gezeten! Laat je vooral niet tegenhouden omdat je je conditie te slecht vindt. De sportschool is er juist voor om, al dan niet onder begeleiding, die slechte conditie weer op te bouwen. Je zult merken dat je per week beter wordt. Dat je conditie verbetert en dat je steeds wat strakker in je vel komt te zitten.

Pas ook je voedingspatroon aan

Jij hebt vast ook gemerkt dat je in het afgelopen jaar alles hebt gegeten wat je in huis had. Een broodje met iets lekkers als ontbijt, een tussendoortje om 10 uur 's ochtends, wat vets tussen de middag, een tussendoortje om 15.00 uur en dan nog weer een uitgebreid diner in de avond (met nog wat nootjes of chips voor de tv toe). Kies nu, nu je weer gaat sporten, voor meer gezonde varianten. Kies fruit en ongezouten noten als tussendoortje en ontbijt eens met yoghurt en cruesli. Je zult het verschil al snel merken!